donderdag 17 mei 2018

Scrap lay-out 'Great Day'

Goedemorgen lieve allemaal,

Sinds een lange tijd weer eens heerlijk zitten scrappen! En deze lay-out was het resultaat:
 Op de foto mijn trots: mijn twee dochters.

Het papier 'Hug in a Mug' is zo mooi!!! En zoals je ziet, kun je het ook prima gebruiken voor creaties die niets met koffie te maken hebben ;-)
Op de achtergrond heb ik verschillende stempels gebruikt uit de set 'Script' 6410/0468. Ik heb ook de grootste label gebruikt en ben creatief aan de slag gegaan met stempelsetje '6410/0476' waardoor ik de tekst 'Enjoy your life' erop heb kunnen stempelen. Dat lijkt me een mooie wens voor die meiden van mij. Tot nu toe lukt dat aardig ;-).
De titel van de lay-out heb ik gemaakt met de leuke, nieuwe letterlabeltjes 6002/1049.
 
Ik heb ze aan een wit touwtje bevestigd waardoor het lijkt dat ze echt aan een slinger hangen.
In twee hoeken heb ik een stuk van het designpapier weggescheurd en daarachter wat golfkarton bevestigd en rechtsbovenin een stukje van randstans 6002/0986 als een kantje verwerkt.
De lay-out afgemaakt met twee bloemenclusters met daarin verwerkt het takje 6002/0939, twee splitpennen en een stukje kant.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik lees graag wat je van mijn lay-out vindt. Graag tot een volgende keer.




1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette