dinsdag 30 augustus 2011

De prACHTigste bruidsmeisjes ooit: CU #08

Op het forum van Scrapdelight is het alweer tijd voor de achtste count-up challenge. Het is inmiddels al een echte afvalrace aan het worden, maar ik ben nog steeds van de partij. De eisen voor deze LO zijn:
  • uiteraard acht foto's
  • hoofdthema is zomer
  • precies acht metalen embellishments
  • een titel waar in ieder geval "acht" in voorkomt, en dat mag ook als zACHT, prACHT, etc
  • minimaal 8 knopen
  • minimaal 8 hartjes of sterren, in welke vorm dan ook (papier, embellishments, etc)
Voor de foto's heb ik gekozen voor acht foto's van Liselot en Nienke (en Julia) als bruidsmeisjes tijdens de bruiloft van mijn schoonzusje Marcia en zwager Teun op donderdag 18 augustus jl. Het was een zomerse dag die helaas wel eindigde met een fikse onweersbui. De meisjes zijn gekleed in zomerse witte jurkjes.Wat een schatjes, hè? Acht foto's op een LO begint wat lastig te worden. Daarom heb ik twee foto's van de meisjes en het bruidspaar als basis van de LO gebruikt en de overige zes foto's verwerkt in een minialbum die op de LO is geplakt. De bladzijdes zijn aan elkaar vastgezet met acht gaatjes en acht lintjes. Dat ik aan de eis van de titel heb voldaan, blijkt wel aan de titel van dit bericht!

Een metalen frame-pje heb ik gebruikt om de woorden 'bruidsmeisje' en 'bruidspaar' van een gebruikte bladzijde uit een woordenboekte te accentueren. Deze is vastgezet met twee gouden brads. Verder nog vier glitterbrads als hart van vier bloemen. En nog een jurkjes-bedeltje vastgestrikt aan een takje.

Ik heb precies acht knopen gebruikt. Vier poppetjes-knopen en vier kleine lichtgroene knoopjes.

Ondanks dat het een bruiloftslayout is, heb ik toch gekozen voor sterretjes. Acht op de LO en nog drie op een bladzijde in het minialbum.

En naast de vereisten nog heeeel veel andere embellishments toegevoegd.

Het was met recht weer een uitdaging. Ik heb nog nooit zoveel op een LO verwerkt. Maar het was weer heel leuk om mee bezig te zijn. Dit is het mooie eindresultaat: ik ben er echt trots op:




Bedankt voor je bezoekje. Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette