dinsdag 9 augustus 2011

Geweldig bezoek

Gisterenavond heb ik weer meegedaan met de speedscrap van Scrapdelight. Jade (dochter van 10 van vrienden van ons) die bij ons logeerde heeft zwaar geïnteresseerd het hele traject gevolgd. Ondertussen heb ik haar ook nog begeleid bij het maken van haar eerste scrapsel en dat meteen op canvas.

Dit is de sketch waar ik mee aan de slag ben gegaan:
Ik heb een foto gekozen waarop mijn nichtje (mijn eerste tante-zeggertje) Ingrid heel relaxed 's morgens vroeg bij ons thuis, nog in pyjama en met een mooie Hello Kitty haarband van Liselot in, een boekje voorleest aan Liselot en Nienke. Aan de ontspannen manier kun je wel zien dat mijn meiden helemaal op haar gemak zijn bij haar. Het is dan ook een geweldige meid en het is echt feest in huis als zij er is.

Dit is mijn eindresultaat:
 

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette