woensdag 3 augustus 2011

Mini-album Duitsland 2011

Van 9 tot en met 19 juli zijn wij voor de tweede keer op vakantie geweest naar een supermooi plekje in Duitsland: ferienhof Brake te Badbergen. We hebben er weer een supertijd gehad en de meiden hebben weer genoten van alle dieren en speeltoestellen op en rondom de twee-eeuwen-oude hoeve.

Na thuiskomst ben ik meteen aan de slag gegaan met het selecteren en printen van de foto's want ik wilde voor de eerste keer een mini-album maken van een vakantie. De dag na thuiskomst bij Scrapdelight zomers dessinpapier van Echo Park ingeslagen en aan de slag gegaan. Ik ben supertrots op mijn eerste zelfgemaakte (de andere was tijdens een workshop) mini-album: geniet maar even mee:








Geweldig leuk om aan te werken. Het was maar goed dat ik nog steeds zomervakantie had, want er is heel veel tijd in gaan zitten! Ben benieuwd wat je ervan vindt? Laat je een berichtje achter? Veel liefs, Nicolette

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette,
    Hij is echt supermooi geworden zeg! Heb je al veel kunnen pronken met je boek?
    Ben benieuwd naar de reacties!
    Groetjes,
    Esther (via SD)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk en wat een heerlijke, vrolijke kleuren!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette