zaterdag 1 september 2018

Card Challenge #26 Noor! Design

Goedemorgen lieve mensen,
Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe Card Challenge bij Noor! Design. Op het blog van Noor kun je de omschrijving vinden van de 'flap-pocket'-kaart die Katja voor jullie heeft uitgewerkt.
Ook ik heb deze kaart gemaakt om jullie van wat inspiratie te voorzien. ;-)
 Het designpapier is natuurlijk ook van Noor en heet Love Letters (6011/0525). Achter het plaatje heb ik de mooie ovale mal 6002/1044 gestanst uit zwart cardstock gemat op rood cardstock geplaatst. Rondom het plaatje zelfgemaakte bloemen gemaakt met bloemenstansjes 6002/1082 en met een plakparel in het hartje.
 Het plaatje is van Mo Manning en natuurlijk is zij weer ingekleurd met Copic Markers.
Als de kaart openklapt, heb ik uit de stempelset 'Gefeliciteerd' 6410/0457 het woordje liefs gebruikt. Dit met een rond stansje uitsneden en weer gemat op zwart cardstock. Het hartje komt uit de 'Little Happiness' Labels stansset 6002/1100.
In de pocket heb ik een tag geschoven met daarop een geprinte tekst.
Ik vind het een super leuk modelletje en hopelijk gaan jullie meedoen met onze challenge! Je hebt de gehele maand september om mee te doen. Plaats een foto van je creatie in de Facebook-Challenge-groep van Noor Design of mail een foto van je kaart naar joyce.martens@noortje-design.nl en je maakt kan op een leuke prijs! De winnaar wordt, om iedereen gelijke kansen te geven, getrokken via de random.
Een hele fijne dag en 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette