zondag 2 september 2018

Scr@p Challenge #9 Noor! Design

Goedemorgen lieve blogbezoekers,

Na de aankondiging van de Card-Challenge bij Noor! Design gisteren, nu een bericht om jullie uit te nodigen ook mee te doen met de maandelijkse Scr@p Challenge! Nummer negen alweer van dit jaar.
Aan de hand van deze sketch (en met behulp van de driehoekige stansjes 6002/1107 en Scrapbookstencils basic Shapes 6002/0855) mag je een lay-out maken.
 Dit is mijn versie geworden. Op de foto mijn oudste dochter Liselot.
 Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit de set 'Love Letters' 6011/0525. Om de layout heb ik een zigzagsteekje (toch ook een beetje de vorm van een driehoek) genaaid met de naaimachine (en voor de oplettende kijker.... helaas was bijna aan het eind mijn spoeltje leeg en moest ik een stukje opnieuw doen.....en dat ging niet helemaal op het 'vorige spoor'..... Tja, het is tenslotte handwerk, hè)?

We hopen dat jullie de uitdaging uitgaan en dat jullie je lay-out plaatsen in de Noor! Desing Scr@p groep op Facebook. Mocht je geen Facebook hebben, dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl. 

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind september met random de winnaar en de winnaar krijgt een leuke prijs van Noor! Design.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette