donderdag 13 september 2018

Merry Christmas

Goedemorgen allemaal,

Wat leuk dat je hier op mijn blog terecht bent gekomen! Ik hoop dat je wat leuks te zien krijgt ;-)

Vandaag een kerstkaartje. Er zijn weer zulke mooie materialen uitgekomen, dan is het niet zo moeilijk om er iets moois van te maken!
 Ik ben aan de slag gegaan met het mooie Holly Jolly designpapier 6011/0571 van Noor! Design. De vorm van de kaart is afgetekend met de Dutch Doobadoo Shape Art Mal 470.713.143.
Aan de zijkanten en de bovenkant heb ik de prachtige 'kanten' randstans 6002/1142 geplaatst. Echt weer zo'n mooie! Ik gebruik hem erg graag. De bijbehorende ronde mal 6002/1141 prijkt in het midden van de kaart met daarop de ronde 'Merry Christmas' mal uit de Silent Night Collectie. Ze passen perfect op elkaar en zo heb je een mooie blikvanger op je kaart.
Als laatste op de kaart de nieuwe kerstboom 6002/1144 verhoogd opgeplakt en voorzien van wat dotjes gesso voor het sneeuweffect. En in de andere hoek zelfgemaakte Poinsettia's, gemaakt met stanssetje 6002/1048, en kant-en-klare witte bloemetjes geplakt.
 Super leuk dat je even langs kwam. Tot een volgende keer maar weer!


2 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette das zekers een mooi kaartje geworden en wat ziet dat er leuk uit met het rand(kantje) er omheen .
    Superleuk.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart Nicolette.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette