donderdag 27 september 2018

Zwanger

Goedemorgen lieve mensen, 

Oh, wat is het 'Beautifall' papier (6011/0567) dat deze maand is uitgekomen bij Noor! Design een toppertje, zeg! Ben er helemaal weg van! Vandaar weer een kaartje met deze mooie herfstkleuren.
De bovenkant van de tag heb ik afgetekend met de Dutch Doobadoo Shape Art mal 'Another Label A4' (470.713.168). 
Eerst heb ik een aantal stukken designpapier gesneden, deze gemat op kraft en op de tag gerangschikt totdat er een layout ontstond die ik mooi vond. Onder verschillende stukken twee maal de mooie ronde mal 6002/1141 verwerkt.
 Het plaatje is wederom van Saturated Canary, heet 'New Love' en gekleurd met Copic Markers.
De tekst 'zwanger' heb ik gestanst met de 'One of a Kind' Alphabet banner set 6002/0799. Nog steeds een favorietje!
De bloemen zijn tot stand gekomen met de Floral Flourishes stansjes 6002/0771. Ik heb de kleinste twee maten gebruikt en ze opgebold en opgestapeld. In het midden een plakparel.
 Achter de bloemen prijkt het fijne, nieuwe herfsttakje 6002/1026.

Aan de bovenkant nog een gaatje en een eyelet-rondje met een lintje erdoor en dan is het kaartje klaar!





2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Nicolette. Vooral de kleuren ook! En de mal is ook mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPERMOOIE kaart, mag ik vragen waar je deze stempels/ digi's koopt ? Kan ze nergens vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette