donderdag 27 december 2018

Hooray! Happy birthday!

Goedemorgen lieve allemaal,

De kerstdagen allemaal weer overleefd? ;-) Ik hoop dat jullie allemaal hele fijne dagen hebben gehad en weer zin hebben in de dagelijkse gang van zaken! Dus natuurlijk ook gewoon weer een kaartje van mij op donderdag!

Vorige week dinsdag 18 december is Daisy live gegaan binnen de Facebook groep van Noor! Design en heeft daar een heel gaaf schuifkaartje uitgelegd. Ik doe niet heel vaak mee, maar deze vind ik zo gaaf dat ik lekker mee heb gedaan.
 Ik ben aan de slag gegaan met het designpapier 'Secret Garden' 6011/0531 en de gelijknamige set met plaatjes, teksten en bingokaartjes 6011/0414. Dus ook het plaatje en de embellishments op mijn kaart komen uit deze laatste set. Aan drie kanten van de kaart heb ik randstans 'Sophia' 6002/1113 bevestigd. Wat een sjiek uiterlijk.
 Om het plaatje heb ik de blauwe, ovale stans 'Sophia' 6002/1112 gebruikt en deze gemat op kraftpapier. Zo springt het plaatje er lekker uit.
 De bloemen en de takjes heb ik gemaakt met de chrysantenstans 6002/0972. Ik heb drie bloemetjes gestanst en het hartje gestanst, geĆ«mbost en verhoogd opgeplakt met een 3D-blokje.
Hier zie je hoe de kaart op twee plekken uitschuift! Dat is toch tof, of niet dan???
Als laatste nog wat kant-en-klare rode roosjes toegevoegd en toen vond ik het kaartje klaar!

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

Een hele fijne 'derde' kerstdag!

2 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart! Toevallig heb ik ook met dit plaatje verleden week een kaartje gemaakt en ook met de chrysantenbloem erbij! Mooi dat rood erbij! Ik heb juist weer creme gebruikt haha. Ik zal hem binnenkort plaatsen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heel leuk model .
    Papier is heel mooi heb deze ook en de bloempjes op je kaart zijn super.
    Fijn jaarwisseling, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette