zondag 2 december 2018

Scr@p-challenge #11 Noor! Design

Goedemorgen lieve mensen,
 
Ook deze maand willen we jullie bij Noor! Design weer uitdagen om mee te doen met onze SCR@P Challenge dus hebben we weer een leuke sketch voor jullie bedacht.
Natuurlijk ben ik er al mee aan de slag gegaan om jullie van wat inspiratie te voorzien. Ik heb twee foto's van mijn dochters van de schoolfotograaf als basis gebruikt. Dit is mijn lay-out geworden:
Achter de foto's heb ik nog een aantal stukken designpapier verwerkt zodat er een mooie opbouw is ontstaan. Onder een foto en aan de zijkant van een foto heb ik het mooie parelrandje 6002/1177 van deze maand gebruikt. Deze heb ik voorzien van pareltjes.
 De bloemen heb ik gemaakt met de Floral Flourishes stansjes 6002/1081. De verschillende maatjes heb ik uitgestanst, natgespoten, gekreukeld en weer gedroogd met de heattool en daarna de maatjes op elkaar geplakt. Mijn manier van bloemen maken en het blijft zo'n gaaf effect geven!
De banners onder de bloemen heb ik gemakkelijk uitgesneden met de 'Labels&Tags' stansjes 6002/1175.
De titel van de lay-out is gemaakt met het alfabet dat hoort bij de blauwe doily uit de stansset 6002/0929. Een heel mooi lettertype met hele fijne letters.

We hopen dat jullie de uitdaging uitgaan en dat we jullie lay-out voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar:

joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk kun je weer een leuke prijs van Noor! Design winnen. We kiezen na december met de random de winnaar (zodat iedereen evenveel kans heeft om te winnen).

Veel scrapplezier en we zien jullie creaties graag tegemoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette