maandag 17 december 2018

Kerstgroetjes

Goedenavond allemaal,

Eigenlijk ben ik helemaal geen persoon die kerstkaarten verstuurt..... Maar ik zit in een heel gezellig chatbabbelgroepje met allemaal lieve, knutselende dames waar ik al een paar mooie kaarten van binnen heb gekregen, dus ik kon natuurlijk niet achterblijven ;-)  Spontaan kreeg ik toch nog kerstkaartenstress.... Hihi.
Dit kaartje heb ik gemaakt met het mooie, nieuwe designpapier 'Winter Wonderland' 6011/0602 van Noor! Design. Het plaatje heb ik op internet gevonden. Wat een prachtig meisje! Perfect voor op een kerstkaart!
 Om het plaatje heb ik de mooie ronde doily 6002/1141 gebruikt en aan de randen de bijbehorende randstans 6002/1140. Het is zo'n mooie combi! Kan er geen genoeg van krijgen.
En jawel!!! Daar zijn de poinsettia's weer 6002/1048!!! Ze zijn zooooooo gaaf!!! Voor de grootste bloem gebruik ik alle drie de maten en voor de kleinere bloem stapel ik één keer de middelste en twee keer de kleinste op elkaar nadat ik ze opgebold heb. In het hart heb ik plakparels bevestigd.

Als laatste heb ik de takjes met besjes 6003/0090 onder de bloemetjes geschoven. Met een parelpen heb ik er er rode besjes opgemaakt. Nog een kerstgroet en wat witte bloemetjes in de clusters verwerkt en het kerstkaartje is klaar om verstuurd te worden!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Prachtige mallen! En zo mooi met dat zwart erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met die randstansen! EN het blauwe van de ogen komt zo mooi uit door het zwart. En morgen lees je het vervolg van de spalk.....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette