maandag 2 juni 2014

Eternal love

Eindelijk, eindelijk is er weer eens een layout uit mijn handen gekomen. Het was zo'n tijd geleden dat zelfs mijn oudste dochter begon te vragen wanneer ik nou weer eens een canvas (ik plak mijn layouts omdat ze zo dik zijn eigenlijk altijd op een canvas) ging maken. Nou lag er al een tijdje een foto van de meiden van de schoolfotograaf te wachten, dus daar mee aan de slag gegaan.

Het papier is van Pion Design, Sewing Room Alma. Alle randen van het papier heb ik gedistressed en geïnkt met Pumice Stone distress inkt.


Het papier van Pion zit vol met prachtige embellishments dus daar heb ik er ook veel van gebruikt. Verder een randstans (6002/0357), een borderstans (6002/0356) en een bloemenstans (6002/0157) van Noor, de kleine bloemetjes zijn gemaakt met drie malletjes van Marianne Design en de swirl is een Magnolia Doohickey. Tenslotte nog parelsplitpennen, meeldraadjes, knoopjes, speldjes, kant en doily's toegevoegd.

Hij is weer 'woonkamer-waardig'.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Leuk dat je de weg hebt weten te vinden!

Liefs, Nicolette

p.s. De kleuren op de middelste foto komen het meest overeen met de echte kleuren. Krijg het bij de andere foto's niet goed voor elkaar.

3 opmerkingen:

  1. prachtig Nicolette! wat een mooie foto van je dochters:0)
    zal vast en zeker een mooi plekje krijgen in je woonkamer...
    grtz Jolanda

    tip; zet je woord'robot' uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie blijvende herinnering van je dochters!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat prachtig! Dat papier is zo gaaf! Super mooi canvas.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette