maandag 9 juni 2014

Happy 40th birthday with charm&twine

Vandaag gaat er op het My Besties Dutch Girls Designs Challenge blog weer een nieuwe challenge van start: gebruik een bedeltje en een stukje touw op je kaart! Hiervoor mocht ik ook weer een voorbeeldkaart maken en deze kaart is inmiddels al een aantal weken geleden gegeven aan een jaarclubvriendin van mij die 40 werd. De andere aanwezige jaarclubvriendinnen hebben er voor de jarige ook een wens op geschreven en de reacties van mijn vriendinnen waren heerlijk: 'Heb je dat plaatje zelf gekleurd? Ik dacht, die heb je gekocht. Alles zelf gemaakt? Maar hoe doe je dat dan? Waar haal je de tijd vandaan? Kan jij gewoon een paar uur gaan knutselen met je kinderen om je heen? Hoeveel tijd gaat daarin zitten?' Kortom: ik heb flink wat complimenten gescoord. Erg leuk natuurlijk.

Het papier is van My Minds Eye. Gekregen van mijn nicht Ingrid die onlangs in Amerika is geweest. Het plaatje is natuurlijk een Bestie en ik heb haar natuurlijk gekleurd met mijn Copic Markers. Alle Besties kun je hier vinden.


Gebruikte materialen:
- Happy Birthday randstans Noor! Design 6002/0296
- Ovale doily Noor!Design 6002/0304
- Mini-vlinder van Cheery Lynn Design
- Magnolia Doohickey voor de takjes
- Nestabilities voor de bloemetjes

Verder nog wat plakparels, een bedel en natuurlijk een stukje touw toegevoegd.

Doe je ook mee met de nieuwste challenge?

Zelf wil ik met dit kaartje meedoen met de challenges bij:
My Besties Norge: charm and/or punch
Besties Challenge US: flowers
Scrapbook Stamp Society: anything goes

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.

Liefs, Nicolette


6 opmerkingen:

  1. Gave kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicolette wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie combi van papier en Bestie en je bloemen en de Noormallen zijn super..!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soo beautiful!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card, beautiful coloring. DT mamber

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette