woensdag 29 augustus 2018

A new life is waiting for you...

Lieve mensen,

En vandaag is het Liselots eerste schooldag. En een hele bijzondere, want ze gaat beginnen in de brugklas. Ik geloof dat ik het spannender vind dan zij.....

Natuurlijk heb ik voor haar ook een kaartje gemaakt. Dat doe ik nu al een aantal jaar, bij de aanvang van het nieuwe schooljaar een kaartje voor de dames maken. En ze waarderen het enorm. Zo ook vanmorgen toen dit kaartje op haar ontbijtbord lag.
 De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Crealies XXL stans Labels&Tags no. 12. Het papier is van Craft Asylum en heet 'Into the Woods'. Wat een gaaf merk papier is dat. Veel variatie aan kleuren en prints en toch past het prima bij elkaar. Ooit op de kop getikt tijdens een Noor!vriendinnendag!
 Het digitale stempeltje is van Saturated Canary en heet 'Back to School Girl' en natuurlijk is ze ingekleurd met Copic Markers.
 Alle andere gebruikte materialen zijn van Noor! Design. Zo heb ik de randen gemaakt met randstans 6002/1142. De randen met chrysanten 6002/0972 en de tassels met Vintage Flourishes 6003/0089.
 De teksten heb ik weer geprint.

Als laatste nog een bedeltje, wat speldjes, een kantje, een lintje en een touwtje toegevoegd en toen was het kaartje naar mijn zin!

Super leuk dat je even op 'bezoek kwam' en wie weet tot een volgende keer!


8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super gaaf kaartje heb je voor je dochter gemaakt!!
    Ja, spannend he als ze weer een nieuwe"fase"in het leven bereiken.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Nicolette! Er is zoveel op te zien en dan ook dat inkleur-werk, wauw!
    Succes met de eerste schooldag van je dochter, "loslaten", lijkt me echt lastig.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie wat een te gekke kaart zo gaaf.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje en leuk dat je op de Noor Vriendinnendag dit papier op de kop heb kunnen tikken. Ik heb daar ook al aardig wat leuks vandaan gehaald haha.
    Tja, de middelbare school....dat is loslaten he. Bij onze dochters al heeeeel lang geleden maar ik vond het ook moeilijk hoor. En het contact met school wordt ook dan minder, vond ik erg jammer. Succes met loslaten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat enig! Zo'n leuk kaartje met toepasselijke digi en mooi tekst! EN zo leuk van vorm. Een nieuw tijdperk voor Liselot. Onze neef gaat ook naar de brugklas en dan zeg ik tegen mijn dochter: "hoe kan dat nou, vorige maand lag hij nog in de wieg...."
    Maar zo gaat dat. Hopelijk heeft ze het naar haar zin straks!
    Fijn dat je ontdekte dat ik niet zo vreemd ben als het leek! Whahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart Nicolette. En een nieuw tijdperk breekt aan. Dat zal vast voor jullie beide wennen zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette