donderdag 30 augustus 2018

I 'seal' it's your birthday

Hallo lieve blogbezoeker,

Vandaag een zeehonden-shaker-kaartje: mijn eerste shakerkaart ever! Haha! Ik vond het idee altijd al wel leuk en dus zelf ook maar eens een poging gewaagd.
 Het papier komt uit de set 'Sailing Home' 6011/0569 van Noor design: mooie prints en kleuren die perfect bij elkaar passen en zo een goede basis vormen voor een maritieme kaart. Aan de boven- en onderkant heb ik de sierlijke nieuwe golfrand geplaatst.
 Het plaatje van de zeehond komt van internet. Voor het venster van de shaker heb ik met twee cirkelstansen een rand gemaakt. Vervolgens met de grootste cirkelstans ook nog een cirkel uitgestanst en met een tussenmaatje het plaatje van de zeehond uitgestanst. Achter de ronde rand een stuk mica en tussen de mica en de dichte cirkel twee lagen met 3D-blokjes. Dit vanwege de vrij dikke schelpjes die ik onder andere als schudmateriaal heb toegevoegd.
Onderaan in de golven heb ik zeehondjes 6002/1129 laten zwemmen. Door het embossinggedeelte in deze stansjes krijg je met inkt hele natuurgetrouwe zeehondjes. Super, toch?
Als laatste heb ik twee zeesterren, gemaakt met stansje 6003/0088, op de rand van de shaker geplaatst, wolkjes 6002/0199 en een zonnetje, gemaakt met een chrysanten-stansje uit de set 6002/0972 in een cluster in de rechter bovenhoek bevestigd. En als allerlaatste, zelf geprinte, bijpassende tekstjes toegevoegd.
 Leuk dat je hier even kwam buurten en graag tot een volgende keer!





2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette