donderdag 9 februari 2017

Beautiful times

Lieve allemaal,

Vandaag weer eens een scraplayout van mijn hand. Eerlijk is eerlijk: dit blijft voor mij toch het leukste om te doen! Een mooie herinnering tastbaar en zichtbaar maken. Mooi, toch?
 Op de foto, hoe kan het ook anders, mijn twee prachtige dochters. De foto is gemaakt tijdens een boswandeling in november vorig jaar. Als rasechte scrapper neem ik naar dit soort uitstapjes uiteraard altijd mijn camera mee. En mijn meiden zijn natuurlijk (al dan niet gewillig) 'slachtoffer'!
 Het papier komt uit de prachtige set 'Dirty Pastels' 6011/0504. Ik heb het papier nog wat meer body gegeven door op het groene achtergrondvel een stempel uit de stempelset 'Roses' te stempelen en te bewerken met embossingpoeder. Ook heb ik met het Polybesa embossingstencil 6002/0622 bloemen op de achtergrond gemaakt met distress inkt.
Op het grijs/witte vel papier heb ik meerdere malen de tekst 'beautiful' times gestempeld. Deze tekst komt uit de stempelset 'Words' 6410/0035. Omdat ik dat wel een mooie tekst vond, heb ik deze tekst ook als titel van mijn layout gebruikt. Rondom de foto de mooie vlinderrandstans 6002/0689 en de ronde bladerenstans 6002/0457 gebruikt. Op de lijfjes van de vlinders parels 6020/0002 bevestigd. Als finishing touch nog een lintje uit de set 6300/0333 toegevoegd achter de foto.

Mijn eerste layout ooit zónder bloemen. Is het wat, vind je?



2 opmerkingen:

  1. Prachtig gescrapt,
    echt een hele mooie LO ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette,
    wat heb je een mooie scrap LO gemaakt, leuk de foto van je dochters, het ziet er super..
    Ik zag vanmorgen op FB dat je een Duifje bent geworden, gefeliciteerd. Leuk dat je volger bent geworden, ik heb me ook aangemeld,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette