zaterdag 18 februari 2017

Especially for you, Estelle

Gisteren is Estelle, de dochter van mijn vriendin Nicole, alweer dertien jaar geworden. Een grote fan van mijn kaarten en dat moet je natuurlijk belonen met een kaartje speciaal voor haar gemaakt.
Voor het maken van het kaartje heb ik de februari sketch van Dutch Doobadoo gebruikt.
Voor het aftekenen van de vorm van de kaart heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Mal Flag gebruikt. Zoals je kunt zien heb ik de sketch aardig gevolgd ;-) In plaats van de cirkel heb ik een gestanste doily (Marianne Design, Doily Star LR0397) toegevoegd en het horizontale vlakje heb als kantje verwerkt op mijn kaart.
Het plaatje komt uit het plaatjesblokje Girl Girls van Joy!Crafts 6011/0068 en heb ik wat verkleind.
 
Het frame om het plaatje is gesneden met 'Oval Floral', S6-028, van Spellbinders. Bovenaan de kaart zit ook een randje met bloemetjes en die is gestanst met 'Triple Floral', S6-027, ook van Spellbinders. De Eiffeltoren is een stans van Magnolia. Het takje is van Joy!Crafts 6003/0032, evenals de zelfgemaakt bloemetjes 6002/ 6203. De teksten heb ik gestempeld met de Banner-stempels 6410/0338. Als laatste nog wat kant-en-klare bloemetjes en pareltjes toegevoegd.

Leuk dat je hier even was! Tot een volgende keer.

Fijn weekend.

Liefs, Nicolette







3 opmerkingen:

  1. Wow gave kaart voor een 13 jarige Nicolette. Zo mooi hoe je alles combineert.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaaaafffffff.....heel leuk gedaan Nicolette. Die vlag is toch eigenlijk best leuk....Ik wist het nog niet zo maar nu denk ik er toch anders over hahaha. Zo zie je maar....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, dat vind ik altijd zo knap, zoveel te zien! En prachtig samengesteld!! Geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette