dinsdag 14 februari 2017

Love op Valentijnsdag

Goede morgen lieve mensen,

De (lekker commerciële) dag van de liefde is aangebroken. Ik heb er niet veel mee, maar toch kan ik het dan niet laten om op deze dag een liefdeskaartje te showen dat ik gemaakt heb voor Joy!Crafts.
Het is voor mijn doen een behoorlijk CAS-kaartje (Clean-and-Simple) geworden maar soms kan eenvoud enorm sieren, toch?

De volgende materialen heb ik gebruikt voor het maken van deze kaart:

- Papierset Rozen 6011/0513
- Kraft Paper 8089/0206
- Endless Border Swirl 6002/0650
- Knipvel uit papierset Love 6011/0511
- Floral Flourishes stans bloem 6002/0157
- Artificial Flowers 6370/0070

3 opmerkingen:

  1. Made with love...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek hè ik heb er ook niks mee maar ook ik vind het leuk om een Valentijn kaartje te maken. Dit jaar een keer niet. Ik vind jouw kaart weer helemaal top.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik stuur mijn beste vriendin altijd een kaartje. En dat wordt gewaardeerd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette