woensdag 22 februari 2017

Hartelijk gefeliciteerd

Goedemiddag lieve mensen,

Vandaag een verjaardagskaartje dat ik heb gemaakt met allerlei  materialen van Joy!Crafts. Ik ben helemaal verliefd op het mooie papier 'Carpe Diem' 6011/0518. Wat een schitterende kleuren. Zo zacht en subtiel en mooie prints. Wauw!
Het plaatje heb ik op Pinterest gevonden.
Aan de bovenrand van de kaart heb ik vier maal de ovale swirl uit de stansset 'Mery's swirls' 6002/0657 gebruikt. Heel stijlvol vind ik dat. In het lijstje hieronder kun je vinden welke materialen ik verder nog meer heb gebruikt.

- Cardstock Wit 8013/0021
- Hart stans ‘Love’ 6002/0664
- Crafty Cocktail Blossom 6004/0009
- Mery’s zeshoek sierlijk 6002/0658
- Mery’s swirls sierlijk 6002/0657
- Stempelset Banners 6410/0410
- Organza-lint 6 mm box pastel 6300/0014
- Plakparels 6020/0002

Leuk dat je weer even langskwam op mijn blog. Graag tot een volgende keer.

 


11 opmerkingen:

  1. Chique!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in mooie pasteltinten, leuk om het ovaal te gebruiken als border..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig papier! Schitterende kaart!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!wat een lief kaartje. Dit is in mijn stijl. Ben gelijk je volger geworden. Creatieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer mooi gedaan zeg. Echt een schitterend geheel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n mooie kaart. Echt genieten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je met dit mooie papier gemaakt. Ik ben ook helemaal weg van die set Carpe Diem.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Nicolette !!
    Heel mooi van kleuren en accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette