maandag 13 februari 2017

Happy birthday, Mirjam

Goede morgen lieve allemaal,

Vandaag is alweer een nicht van mij jarig. Alleen nu geen dochter van een zus, maar een dochter van de zus van mijn moeder. Mirjam is mijn 'nichtje' die een paar maanden jonger is dan ik en waar ik vroeger als kind heel vaak bij en mee gelogeerd heb. We zijn echt met elkaar opgegroeid.
 Ik ben weer eens lekker op de vintage-tour gegaan. Het plaatje heb ik gevonden op Pinterest. Wat een walhalla is dat! Uitzoeken, printen en klaar!
Het kaartje heeft een klein formaat, namelijk 10x10 cm. Nog nooit eerder gedaan, maar leuk effect. 

Het papier is de lijn 'Summertime' van Maja Design. Met de randpons 'Doily Lace' van Martha Stewart heb ik de randen gemaakt. De ronde mal komt uit de set 'Stately Circles' S4-388 van Spellbinders. De grootste bloemetjes heb ik gemaakt met 'Bunch of Flowers -2' van Elizabeth Craft Designs en de tekststempel 'Happy birthday' komt uit de stempelset 6410/0388 van Joy!Crafts. Verder nog wat kant-en-klare bloemen, parels en verbandgaas toegevoegd.

En toen was het kaartje klaar. Hij gaat vandaag op de bus. Mirjam maakt zelf ook kaarten en dan is het altijd extra leuk om een zelfgemaakte kaart te versturen. 

Een fijne maandag.



6 opmerkingen:

  1. Gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke creatie heb je gemaakt! Zo prachtig en vele mooie details op te zien!
    Lieve groetjes,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig Nicolette. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je voor je nicht gemaakt. Leuk dat je zo'n sterke band met haar hebt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart voor je nichtje Nicolette.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, de kleine kaartjes zijn erg leuk. En dat plaatje is mooi zeg! Heb ik nog niet gedaan, via pinterest. Denk er gewoon niet aan, maar wel een goede tip!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette