donderdag 16 februari 2017

Even gezellig kletsen

Goede middag lieve blogvriendinnen,

Vandaag een schattig vintage kaartje hier op mijn blog. Gemaakt met allemaal materialen van Joy! Crafts. Wat is het toch heerlijk om met al die mooie materialen te mogen freubelen.
 De basis van deze kaart heb ik gemaakt met de ovale snijmallen 6002/6101. Ik heb één keer de grootste en twee keer de enagrootste uit kraftpapier gestanst. Met een maatje kleiner designpapier uit het stansblok 'Little Miracle 6011/0384 gesneden. Omdat ik alleen maar roze tinten wilde gebruiken, kwam ik een design tekort. Daarom heb ik zelf designpapier gemaakt. Ik heb hiervoor distress inkt passend bij het papier gebruikt, de stempelset 'Dikke knuffel' 6410/0367, kleurloze inkt en witte embossingpoeder en de heattool. Ik heb eerst een stuk wit papier (8013/0021) gekleurd met distressinkt. Daarna de stempel 'Lekker bakje koffie' meerdere keren met kleurloze inkt hierop gestempeld. Embossingpoeder erop, goed afkloppen vanwege de kleine lettertjes en toen de boel gesmolten met de heattool. Helaas is er nog maar een heel klein stukje van te zien op het eindresultaat. Je kunt het op de foto hieronder zien onder het hoekstansje.
Vervolgens heb ik de kaart verder opgebouwd. Het plaatje en de klokjes komen van Pinterest.

Overige gebruikte Joy! materialen

- Vlinderrandstans 6002/0689
- Swirl Rose 6002/0652
- Flowers heart 6002/0597
- Mery's Twig 6002/0588
- Hoekstansje 6002/0261

Hopelijk heb ik wat inspiratie kunnen brengen! Een hele fijne dag! 



6 opmerkingen:

  1. WOW, eine wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie en lieve kaart Nicolette. Je opbouw is heel knap gedaan, er valt genoeg te bewonderen zonder dat het té druk oogt. Mooie kleurencombinatie is dit ook. Ik zit te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Nicolette. Erg leuk gemaskt. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart Nicolette. Mooi van kleur.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart met een schattig plaatje.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig vintagekaartje Nicolette. Schitterend opgebouwd en wat zijn die kleine tekststempeltjes dan ook super leuk. Mooi hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette